jenniferuddh

Im crying.. Will miss U..<3

Publicerad 2013-01-07 00:42:16 i Allmänt,

Du har ingen aning om hur extremt mycket du betyder för mej...
På bara ett halv år har du seriöst blivit en av mina bästa vänner! Du har varit ända anledningen att jag vill åka till skolan.. Även om jag inte kommer förän vid lunch så kommer jag iaf... Vilket är stora framsteg för min del..
Jag kommer sakna dej så grymt mycket.. Kommer bli så sjukt mycket tråkigare i skolan när inte du längre är där..
Kommer inte ha ngn att alltid skratta med, inte ha ngn att sitta och sjunga med..
 
Vet att du inte ska till direkt värdens ände.. men det känns så... från att träffa dej nästan varje dag till att jag kanske får träffa dej ibland om du kommer och hälsar på... Omg det kommer bli sjukt jobbigt :'(
 
Har haft så sjukt roligt med dej.. sprungit runt på globen som en idiot och druckit mjölj med typ 1 liter socker i ;) Käkat mackor med senap på och haft grymt kul.. Suttit och sjungit hela natten och haft sjukt roligt!
Jag kommer sakna dej något så otroligt mycket... Förstår inte att när man hittar en vän som man verkligen vill bevara så ska det alltid vara något som kommer i vägen..
 
Men jag hoppas du får det bra där borta...  Men LOVA mig att komma och hälsa på så ofta du kan<3
I WILL MISS U MY FRIEND<33
 

Kommentarer

Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Publicerad 2013-01-12 10:27:50

Var gärna med i veckans blogg på min blogg -> http://londonryttaren.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

Postat av: Marta

Publicerad 2013-01-13 17:46:53

Delta gärna i Veckans blogg på min blogg, det ända man behöver göra är att kommentera med "Jag är med". Man vinner en länkning för ca. 100 läsare! :) Kram! :)

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-01-20 17:49:36

Hej. Ville bara önska dig en trevlig kväll. Hänt något kul i helgen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela