jenniferuddh

tävlingen idag

Publicerad 2012-05-19 19:17:14 i Tävling,

Juni var skit dukitig idag! Både med mig och Martina!
Började med att det blev lite stressigt så hann inte rida fram något.. Men väl inne på banan fick jag trava och gallopera ett tag. Hehe efter typ ett halv varv i galopp försökte juni stanna o dra ner huvet, o när jag då sa åt henne så bockade hon ist xD Söt ponny.. Men sen var hon duktig!
Grunden kändes helt okej, lite konstiga språng här och var men inget speciellt. Omhoppningen gick skit bra!
Satsade på snäva svängar, vilket jag lyckades med och VANN! :D hade tiden 22,?? nånting..
Martina och Juni kom 2a med 25,?? hehe sedan var det ett hopp till 3an som hade 33 sek xD
Juni ägde!

Är riktigt nöjd över ponnyn idag! :D Tovve fotade så bilder kommer!

hare bäst!
//Jennifer♥

 
Söt e hon!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-05-19 19:54:09

Vad kul att det gick bra! Grattis! :)

Postat av: Alva

Publicerad 2012-05-19 22:51:35

Grattiis! :DD

Vem är Marttina..? o.O <3

Postat av: Julia

Publicerad 2012-05-22 10:51:33

Grattis!



Sv: Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela