jenniferuddh

köpt julklappar :)

Publicerad 2012-12-21 18:50:08 i Allmänt,

Kom precis hem från sollentuna efter att ha köpt julklappar!
Har dock inte så mycket pengar så i år får endast min mamma, pappa och värdens bästa kille julklappar ;) 
 
Köpte inte så dyra saker heller.. 
Köpte en perfym och ngn showergel till jesper
Ett typ paket med deo, shampo och typ rakvatten till pappa, och Luddiga strumpor till mamma... 
 
Nu väntar jag på att jesper ska komma, så vi kan ha en myskväll pch fira lite julafton innan jag åker till gotland. Ska bli super mysigt!
 
Skriver om hoppningen igår såfört jag har fått bilder av frida!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela