jenniferuddh

dressyrtävning imorrn då.. :/

Publicerad 2012-09-29 13:28:18 i Allmänt,

Kan inte direkt påstå att jag är taggad... är mest grymt nervös!
Det är ju min första lokala dressyr tävling, och jag ska rida den på en ridskoleponny som jag har ridit i en månad.. :/
Känns sådär.. Har inga förväntningar alls.. Mitt mål är seriöst och rida över 50%! Gör jag det kommer jag vara nöjd :P
Ska ju som sagt rida tarzan.. När vi red igenom dressyr programet i tisdags gick det skit dåligt.. :/ Aja det kan ju typ bara gå bättre imorrn så ;)

Ska till stallet senare och FIxa Tarzan med Patricia. Han ska duschas och knoppas och bli fin :)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela