jenniferuddh

Mot sork

Publicerad 2012-10-18 16:19:02 i Allmänt,

Ska strax dra till sork för att rida och jobba. Inte direkt jätte taggad elr så, men vill man ha pengar så måste man jobba ;)
Tror vi har markarbete på ridningen, vet inte riktigt.. Men aaa.. Jag vill riida britta!!!
 
Juste jag glömde skriva om i tisdags. Jag fick till min stora förvåning rida britta, vi hade hoppning och det gick faktiskt helt okej! Vi hade iof mest markarbete/små hinder och hoppade på serpentiner och jobbade med att ha en kort stark galopp. Sista gången låt väl hinderna på ca 75 cm iaf, vilket är vad vi ska tävla så det kändes bra!
Hoppas på att få hoppa henne nästa gång också även om det inte är så stor chans.. :/
 
Aja nu måste jag dra, hare bäst!
Puss<3
 
DÖÖR så ful xD men aja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela