jenniferuddh

jadu...

Publicerad 2012-06-22 23:00:37 i Allmänt,

lyckades låna datorn och göra ett sista blogg inlägg för idag!
Hehe sitter och typ väntar på bättre tider... Nej men jag, Gustaf och Emil har suttit oc kollat på Jockiboi och widerstedts show! ;)
Snarare jag typ tvingade dom att kolla, men ändå...

Imorrn ska vi typ spela golf tror jag... Vi gjorde inte det idag, för vi gick typ på promenad till ngt konstigt klätterparks ställe xD
Som vanligt ska min mamma typ skämma ut mig genom att klättra typ mest av alla... Jaa... hon är ju såå normal min mamma.. xD

Sry för ganska tråkig bloggning, men det blir bättre när jag kommer hem och har ridningen och lite mer att skriva om..

//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela