jenniferuddh

jadu lite allt möjligt xD

Publicerad 2012-10-16 10:39:06 i Allmänt,

Vet att min uppdatering suuger, men gör så gott jag kan och hinner... 
Var i stallet igår.. Fixade allt men hann dock inte rida pga av att det hände en sak.. (tänker inte gå in på vad)
Så iaf Juni fick vila, men jag tror hon överlever.. :)
 
Idag ska jag till sork o rida.. VILL HOPPA... haha hoppas vi har hoppning. Tror dock att vi har dressyr, men man vet ju aldrig. 
Vill gärna hinna hoppa britta iaf 1 eller 2 gånger innan tävlingen på sundby den 4e november.. 
Ska hoppa Ld+5 så inte så högt med har ju inte hoppat den ponnyn på över ett år.. :/ Så tycker faktiskt att jag borde få göra det lite innan tävlingen iaf.. Känns ju inte jätte roligt att tävla en ponny man inte har hoppat på typ ett år. Speciellt inte när det inte är värdens lättaste ponny heller. Visst e hon snäll och så men ändå.. :)
 
Men iaf det blir förhoppningsvis bra. Tror jag kommer få rida henne på torsag när vi har markarbete och nästa torsdag på hoppningen iaf :)
 
skriver sen!
Puss<3
 
Gammal bild på mej o britta för typ 2-3 år sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela