jenniferuddh

Påväg t sork

Publicerad 2013-01-29 16:10:01 i

Sitter på tåget påväg till sork efter en lång och jobbig dag i skolan..

Dressyr och hästbyte.. Egentligen ska vi ju rida samma hästar i specen eftersom vi ska tävla dom.. Men nu ibörjan rider vi lite olika innan tävlingarna börjat... Men det är alltid bra med lite omväxling!

Min o Vics plan går bara bättre och bättre.. Så snart så kanske ni får veta de! Vill bara att allt ska vara helt klart innan jag skriver något här.. Inte alls många som vet vad de handlar om..

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela