jenniferuddh

Är SJUK

Publicerad 2013-01-03 01:51:08 i

Sry för sämst uppdatering men har varit sjuk sen julafton..
Ingen att skylla på men jag har bokstavligt talat inte ens orkat resa mig ur sängen..

Spenderade 4 timmar av nyår på akuten för att få träffa samma idiot läkare som sa att jag hade anorexia förut. De första hon började snacka om va att jag va underviktig och att ingen tar hand om mig.
Asså ååh jag blir så jävla sur på kärringen! Hon vet inte ett skit om mitt liv-.-

Iaf så har jag haft ont i halsen sen julafton, varit förkyld, och har värdens hosta... Och det värsta av allt är att jag har lyckats få förkylnings herpes-.-
Mysigt va?

Men iaf så planerar jag att bli frisk snart, för på lördag har jag en spännande sak inbokad..

Nu ska jag sova..
Godnatt<3

Bjuder.. Ser ni min mun elr?:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela