jenniferuddh

uteritt med Tove! :)

Publicerad 2012-06-04 21:44:28 i Dagens ridpass,

idag red jag och tove Gocart rundan i det inte fullt så roliga värdet. Men det slutade regna efter ett litet tag och då blev värdet nästan fint tom!
Vi skrittade fram länge innan vi började trava, när vi kom till grusvägarna tog vi oss en lång härlig galopp!
Juni var jätte pigg och glad och känndes väldigt taggad. Ställde inte jätte mycket krav idag eftersom vi red värsta dressyr passet igår.
Sen travade vi längst ängen innan vi gick in i skogen och skrittade igen. När vi senan kom ut ur skogen skrittade vi en bit till innan vi började trava. När vi kom till grusvägen igen galopperade vi hela den vägen tillbaka också!
Riktigt härlig uteritt idag på en duktig ponny! :)

Hare bäst!
//Jennifer♥


Här är en bild från min och Junis första hoppträning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela