jenniferuddh

Stamsjön !

Publicerad 2012-06-13 15:53:15 i Allmänt,

Hej :) idag så gick våran och en annan klass till en sjö där vi åt och spelade brännboll , man fick också bada. Sen gick många ut på en och samma brygga och ställde sig längst ut på den så den sjönk och jag och min kompis stod allra längst ut så vi blev jätte våta . Hela byxorna blev blöta och sen skulle vi tillbaka till skolan i de kläderna . Imon är det skolavslutning och sen är det schools out på vattenpalatset ! :)
Ha det bra !
/Linnea ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela