jenniferuddh

lite död...

Publicerad 2012-12-27 16:55:46 i Allmänt,

sry för dålig uppdatering men har varit på gotland hela julen! 
 
Nu sitter jag på båten och är påväg hem. Kommer inte ha någon täckning på mobilen på typ 3 timmar snart.. roligt värre, eller inte.. Men sen är jag iaf äntligen hemma och får träffa Jesper igen!
Har haft det jätte mysigt på gotland också men hemma är alltid bäst.. 
 
 
Har ni fått några roliga julklappar? Jag har bla fått: ett par vantar, 1100kr, presentkort på hollister på 1500kr och presentkort på åhlens på 250kr..
Men jag ska fira jul med pappas släkt också den 30e..
 
Nu ska jag väl fortsätta sitta på en båt och abslut inte ha någonting att göra-.-
 
Ses senare, kommer hem vid 11 tror jag!
 
Haha så fin är jag på båten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela