jenniferuddh

Extrem blogglust :D

Publicerad 2012-12-20 00:59:45 i Allmänt,

Fick helt plötsligt från ingenstans emtremt stor lust att börja blogga! 
Har ingen aning hur länge den kommer vara men tänker ändå göra ett försök, 
 
Sen jag slutade blogga senast har det hänt en hel del. 
Jag har börjat på gymnasiet. Går en hästlinje på Realgymnasiet. 
Har tyvärrr slutat rida lilla värdens bästa Juni.. Orkar inte gå in på varför men saknaden är ENORM!
Så nu rider jag bara på sork och tävlar ridskole ponny lokalt i Främst hoppning men även lite dressyr.
 
Det har väl hänt lite mer små saker men inget värt och skriva på bloggen. 
 
Hoppas att ni vill börja läsa igen, och jag lovar att uppdatera så bra jag bara kan!
 
Puss Jennifer<3
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tja tja jag som skriver heter Jennifer och är 16 år. På bloggen skriver jag om mitt liv, framförallt om ridningen, Jag är medryttare på 2 russ och rider på ridskola 2 dagar i veckan :) hoppas ni fortsätter läsa! //Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela